Na ostatniej konferencji Apple, która odbyła się 20. października zaprezentowano dwa nowe modele MacBooka Air. Sporą zmianą było wprowadzenie 11,6" ekranu, ponieważ jeszcze jakiś czas temu Steve Jobs twierdził, że 13,3" to absolutne minimum. Czy komputer ma więc szansę podbić rynek? Według specjalistów są one całkiem duże.

W jednej z chińskich gazet Commercial Times pojawił się artykuł zawierający przewidywania dotyczące sukcesu rynkowego nowej wersji najlżejszego laptopa firmy z Cupertino.

"Mingchi Kuo" wrote: Sprzedaż MacBooka Air w czwartym kwartale 2010 powinna osiągnąć około 700 tysięcy sztuk, czyli powyżej 17% dostarczanych produktów Apple, natomiast 60% z wspomnianej liczby to model tańszy, 11 calowy ze względu na jego stosunkowo niską cenę.
Analityk Mingchi Kuo twierdzi, że produkt może znaleźć w krótkim czasie dużo nabywców głównie ze względu na nową wersję systemu oraz funkcje jakie oferuje, nie wiadomo jednak które z nich miał na myśli.

Źródło: MacRumors